NOČ MODRIJANOV

Dve noči, ki mi bosta za vedno ostali v najlepšem spominu. Še vedno ne morem verjeti, da sem bila del takšnega spektakla kot ena izmed nastopajočih.

noc_modrijanov_2016-133

Si predstavljate, kako je drsati pred 6000 gledalci? Ob tem pa drsati na majhni drsalni površini, ki je narejena iz plastike, vate svetijo luči, pod tabo pa se dviga megla. Mislim, da drsalci vedo o čem govorim in da to ni ravno mačji kašelj. Ampak tega ne bi zamenjala za nič na svetu.

noc_modrijanov_2016-114724629_10154646834294595_2823945323088544007_n

Vidite to majhno belo površino na slikah? Na tej ploskvi so se meni ob nastopih in občutkih uresničevale sanje. 🙂

Nastopi na Noči Modrijanov si v mojem srcu delijo isto mesto, kot, do sedaj, moj najlepši spomin na osvojeno 18. mesto na Svetovnem prvenstvu, kjer sem izenačila najboljši ženski slovenski rezultat. Res je, da ne morem primerjati tekmovalnega drsanja s takšnim nastopom. Oboje je nekaj posebnega. Sem pa ob drsanju na koncertu občutila čisto nekaj drugega, do sedaj še nepoznanega. V meni se je nekako obnovila ljubezen do umetnostnega drsanja na povsem drugačni ravni. Tehnično nezahtevni nastopi preplavljeni s čustvi so bili kot nalašč za to. Drsala sem z dušo in začutila vsak gib in vsako besedo v besedilu pesmi. Neverjetno. Prepustila sem se glasbi in enostavno uživala. Z besedami se nastopov ne da opisati. Vodila so me čustva – od prvih tonov glasbe pa vse do konca.

Ob misli na pretekle dogodke pa še vedno čutim ponos, ljubezen, hvaležnost, zadovoljstvo.

14572337_10154646834299595_2359815786041228222_n

Ponosna sem, da sem imela čast nastopiti z največjimi zvezdami slovenske glasbe. Ponosna sem na moje nastope in kako sem se na njih počutila. Ponosna sem na to, kako sem se spopadla z novim izzivom. In navsezadnje sem ponosna, da sem umetnostna drsalka, saj se drugače najverjetneje nikoli ne bi pojavila na odru skupaj z Modrijani.

Čutim ljubezen. Ljubezen do športa in ljubezen do sebe, saj sem se v svoji koži neverjetno dobro počutila.

Hvaležna sem za ogromno stvari. Zelo sem hvaležna, da so se Modrijani spomnili name in me povabili na nastop. Hvaležna sem jim, da so mi dali proste roke pri ustvarjanju mojih nastopov, so mi pri tem 100% zaupali, me pri tem niti enkrat niso preverjali in na koncu bili zelo zadovoljni. Hvaležna sem za vse pohvale, ki sem jih dobila. Hvaležna sem Jagodi in Juriju Batagelj, ki sta mi zelo pomagala pri pripravi mojih nastopov v vseh pogledih – brez njiju takšnih nastopov ne bi bilo. Hvala.

Hvaležna sem za to enkratno priložnost in za občutke, katere upam, da jih bom še kdaj občutila. Preveva me vsesplošno zadovoljstvo in radost ob spominu na te trenutke.

noc_modrijanov_2016-69

Hvala Ansamblu Modrijani, hvala vsem nastopajočim, ki sem jih imela priložnost v živo spoznati in hvala vsem za lepe besede in pohvale.

Nastopi so me izpopolnili. Srečna sem.

Leave a Reply

