MOJ NAJLJUBŠI ZAJTRK

Zajtrk je moj najljubši del dneva. Ne pride dan, ko ne bi zajtrkovala še preden grem od doma, pa ni važno ali to pomeni zajtrk ob 4-ih zjutraj pred zgodnjim letom na tekmovanje ali pa ob 9ih, na leno nedeljsko jutro. Brez zajtrka ne morem. Kar dolgo časa so moji zajtrki bili v večji meri nezdravi. Po navadi so vsebovali kar precej sladkorja. Zelo rada sem pojedla čokolino, čokoladne kosmiče z mlekom, bel kruh z marmelado in zraven sladek kakav in podobno. Z leti odraščanja so se moji zajtrki zelo spremenili. Sedaj si vsak dan vzamem čas za pripravo kar se da zdravega zajtrka in tako poskrbim, da že zjutraj nahranim telo s kvalitetnimi hranili. Ko pa nimam časa zjutraj in raje poležim v postelji še kakšnih 10 min dlje, pa si zajtrk pripravim kar en večer prej.

Za zajtrk imam najraje ovsene kosmiče v mleku. Nekaj časa sem jedla kar mrzlo jed, pred kratkim pa sem si po navodilih moje nutricionistke Urške Bukovnik začela pripravljati ovsene kosmiče kuhane v mleku. Njami – čisto nekaj drugega. Zmes postane lepo gosta, topel obrok pa je zelo blagodejen za želodec, še posebej pozimi v mrzlih jutranjih urah. V vsem tem času sem poskusila že 1000 in 1 način ovsenih kosmičev v mleku, ki ni vedno kravje – zamenjam ga tudi s sojinim, mandljevim, riževim ali ovsenim. Za zmes, ki je skoraj identična čokolinu pa kosmiče popolnoma zmiksam v mikserju ali pa zmiksam kar vse skupaj – mleko in ovsene kosmiče, preden jih pogrejem. Če se mi zjutraj zelo mudi pa zmes pogrejem kar v mikrovalovni pečici – tudi takrat se zgosti.

Naj vam predstavim nekaj idej za okusne ovsene kosmiče v mleku za zajtrk:

  1. Ovseni kosmiči skuhani v mleku s svežim jagodičevjem

wp_20160626_08_24_12_prowp_20160916_08_39_37_pro

2. Ovseni kosmiči skuhani v mleku s toplim sadjem

WP_20160715_08_24_26_Pro.jpg

3. Kakavovi ovseni kosmiči (uporabila sem kakav v prahu Planet Bio)

wp_20160917_08_43_06_pro

4. Ovseni kosmiči skuhani v mleku z zmrznjenimi borovnicami

wp_20160817_07_20_27_pro

5. Ovseni kosmiči skuhani v mleku s chia semeni in zmrznjenimi malinami

wp_20160822_07_11_59_pro

6. Ovseni kosmiči skuhani v mleku z borovnicami, svežimi malinami in sezamom

wp_20160915_06_42_24_pro

7. Ovseni kosmiči skuhani v mleku s chia semeni, kivijem, konopljinimi semeni in vročimi borovnicami

wp_20160924_08_33_18_pro

8. Ovseni kosmiči skuhani v mleku z vročim sadjem in Planet Bio incan granolo

wp_20160716_08_40_20_pro

9. Ovseni kosmiči skuhani v Hokaido bučkini juhi z mlekom

wp_20161012_08_15_36_pro

Priporočam vam, da poskusite kateregakoli izmed teh zdravih, okusnih in hitro pripravljenih zajtrkov. Ne bo vam žal.

Leave a Reply

