ZDRAVI PRIGRIZKI

Mislim, da je ta tema aktualna prav za vsakogar. Le redki so takšni, ki nikoli nimajo želje po ”nezdravi” hrani. Sama imam težave predvsem s prigrizki med osnovnimi obroki. Kljub temu, da imam večino časa predpisana priporočila prehranjevanja čez cel dan, pa se je dostikrat zgodilo, da sem pojedla vmes še kaj sladkega.

Najverjetneje si mislite da kdaj pa kdaj si pa lahko privoščimo, kar se popolnoma strinjam. Morate vedeti, da ne pišem tega zato, ker sladice redijo. In ker sem umetnostna drsalka, ne smem jesti sladkega, da ne bom debela. To so bedarije. Da se temu izogibate vam polagam na srce zato, ker je veliko lažje in lepše živeti brez tega. Gre se predvsem za počutje in dlje časa, ko se izogibaš ”nezdravi” hrani, bolj vidiš kako to res vpliva na tvoje počutje in manj želje imaš po tej hrani. Velikokrat sem se soočila z napenjanjem v trebuhu, neprijetnim tiščanjem v želodcu ali bolečinam v spodnjem delu trebuha, pa sem mislila, da je to povsem normalno. Dokler nisem ugotovila oz. mi je za to povedala moja nutricionistka, da je za to kriva neprimerna prehrana v določenem času.

V prejšnjem blogu sem se dotaknila teme, zakaj je dobro gledati na to, kaj dajemo v usta in kakšne so prednosti kvalitetnejše prehrane. Zavedati se moramo, da četudi je hrana zdrava, v nobenem primeru ne smemo pretiravati s količino (to ne velja za zelenjavo J ), predvsem pri spodnjih prigrizkih.

Sedaj pa vam naj predstavim nekaj predlogov za zdrave prigrizke:

  1. Črna čokolada

Kot sem že omenila je potrebno paziti na količino! Ampak dobra stran črne čokolade je ta, da je ne moreš veliko pojesti. 🙂 Naj bo vsaj 85%, pretiravati z njo pa ni dobro zaradi vsebnosti maščob.

  1. Oreščki

Zdravi in tudi zelo kalorični. Zaradi velike vsebnosti maščob (v velikem odstotku predvsem zdravih) nas tudi majhna količina nasiti za dlje časa. Za hitro malico ponavadi pojem okoli 10 mandljev. Če zraven dodaš še malo jagodičevja pa je tu popolna osvežilna malica.

WP_20160614_12_24_55_Pro.jpg

  1. Avokadov kakavov puding

Pri pripravi tega pudinga pa sem sama zelo eksperimentirala. Zmiksala sem avokado, madljevo mleko, jagode, PlanetBIO kakav v prahu, chia semena in žličko javorjevega sirupa. Tekstura je popolnoma ista kot pri pudingu, okus sicer malo drugačen ampak meni je super.

WP_20160813_18_36_28_Pro.jpg

  1. Sadni sladoled

Zmiksano zmrznjeno sadje, malo navadnega jogurta ali mleka in že imamo tu zdrav sadni sladoled, ki si ga lahko brez slabe vesti privoščimo in je skoraj enak tistemu pravemu. Sadni sladoled naložite na avokadov kakavov puding in imeli boste super zajtrk ali pa sladico.

WP_20160814_06_40_06_Pro.jpg

  1. Korenček

A bi se sami spomnili na to? Narežem ga na rezine in že je pripravljen okusen prigrizek brez slabe vesti. Ima rahlo sladkast okus in je kot nalašč za prigrizek na daljši poti.

  1. Riževo mleko

Mogoče se vam bo slišalo smešno, ampak pri meni deluje. Po navadi je tako, da če imaš neko željo po sladki hrani, bi lahko spil le kozarec vode in bi ta želja izginila. Težko pa se je prepričati v to. Kot nadomestek je tu riževo mleko (ali mleko brez laktoze), ki ima po naravi sladkast okus.

  1. Popečena jabolka na cimetu z grškim jogurtom (ali skuto)

Super popestritev namesto navadnega jabolka. Narežemo ga na rezine, potrosimo s cimetom in rahlo popečemo, da se zmehčajo. Že je tu super okusen zdrav prigrizek. Položimo jih na grški jogurt ali skuto in uživamo v super malici. Ta kombinacija mi je najljubša! Poskusite. 🙂

WP_20160918_08_51_31_Pro.jpg

  1. Ego quark ali grški jogurt s kakavovimi zrni z yacon čokolado (Planet Bio)

”PlanetBIO kakavova zrna z yacon čokolado, vas bodo napolnila z energijo in potešila vašo željo po čokoladi.”, piše na strani Planet BIO. Se zelo strinjam in jih obožujem. Poleg tega pa imajo številno pozitivnih vplivov na telo in počutje. Kaj hočeš lepšega? 🙂 Sama sem dodala še malo jagod za svežino.

WP_20170429_10_21_30_Pro

  1. Chia puding

Namočena chia semena v mleko brez laktoze ali riževo mleko so zame super sladica ali malica. Chia semena pa me že z majhno količino nasitijo in tako lahko brez skrbi počakam na naslednji glavni obrok. Uporabila sem chia semena od PlanetBIO, dodala pa sem PlanetBIO goji jagode, ki so prav tako supeživilo.

WP_20170428_17_57_30_Pro

  1. Beljakovinske čokoladice (npr. Quest Bar)

Če je že potrebno, pa naj bo tudi to. Sama jih jem le poredko ampak so odličen prigrizek, ki zelo prav pride pri dolgih potovanjih, saj te tudi nasiti.

WP_20160723_09_18_35_Pro

 

To bi bilo zaenkrat vse. Upam, da vam ti prigrizki tako prav pridejo kot meni in jih boste z veseljem pripravljali. O pozitivnih učinkih vseh PlanetBIO izdelkov pa si lahko preberete na njihovi strani : PlanetBIO .

Leave a Reply

